loading...
شيفتگان اس اس
محمدحسين اس اسي بازدید : 51 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

 امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از مسابقه با سپاهان، گفت: به بازماندگان سانحه هواپيمايي و برادر پيشکسوت بزرگ فوتبال محمود خوردبين تسليت مي‌گويم. از باشگاه بزرگ سپاهان که واژه فرهنگي را به واقع يدک مي‌کشد دوسال خاطرات خوبي دارم و هميشه گفته‌ام هم براي من و هم براي زندگي ورزشي من و خانواده‌ام و دو سال ورزشي خوب داشتم و هميشه در جمع خانواده‌ام اصفهان را جز خاطرات خوب زندگي‌مان مي‌دانيم. سپاهان هم طلاييي بود و هم طوفاني

وي ادامه داد: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و متاسفانه برخي از دوستان با وجود اينکه 12 بازي تا پايان نيم فصل مانده اين بازي را فينال زودرس ناميدند. دو تيم شش امتيازي هستند.

قلعه‌نويي گفت: اين بازي را نوعي حساس کرده‌اند و اميدوارم اجازه بدهند بازي خودشان را به خوبي انجام بدهند و ما دو بازي تيم سپاهان را آناليز کرده‌ايم و به خوبي به تغيير سيستمي که سپاهان در اين فصل داده آگاهيم و 50 متر روبه جلوي خط حمله خطرناک هستند و آنها در دفاع هم تغيير سيستم داشتند و با سه دفاع فصل را شروع کردند.

وي افزود: بايد از خدمات کرانچار ياد کنم که خدمات زيادي به سپاهان داده است و استقلال هم نسبت به سال‌هاي قبل بهتر شده است و تلفيق بازيکنان، جوان ، با انگيزه و با تجربه را دارد که اين بازيکنان همگي يک خصلت دارند که همگي عاشق استقلال هستند و اميدواريم در هفته‌هاي آينده شرايط بهتري را براي استقلال رقم بزنند. همين الان که در هواپيما بوديم با دکتر زرگرپور استاندار اصفهان و مهندس سبحاني رئيس فولاد مبارکه و همچنين شهردار اصفهان  همسفر بوديم. از آنها خواهش کرديم. درست است که دو سال در سپاهان بودم اما از شما خواهش مي‌کنم تمرکزتان را بر روي ورزشگاه نقش جهان بگذارند و در زمان مربيگري من دو نفر از جوانان هوادار سپاهان جانش را از دست دادند.

سرمربي استقلال در مورد غيبت صادقي و عمران‌زاده در خط دفاع گفت: زماني که تيم را مي‌بستيم حساب ويژه‌اي روي آنها کرده بوديم و در شروع ليگ ما اين دو بازيکن را از دست داديم و در خط دفاعي دچار مشکلاتي شديم اما استقلال با اين داشته‌هايش بايد ادامه بدهد تا اين هفته بازيکنان به جمع ما اضافه شوند. مشکلات زيادي در خط دفاعي شاهد بوديم که با تمريناتي که داشتيم روي نقاط ضعف‌مان کار کرديم.

وي در مورد وضعيت احمد جمشيديان گفت: اين سوال حاشيه‌اي است اما پاسخش را مي دهم احمد بازيکن  خوبي براي ما بود بخصوص در سپاهان که بود خيلي به ما کمک کرد اما خيلي از واقعيت‌ها گفته نمي‌شود شما بررسي کنيد اين بازيکن به استقلال آمد نه فقط از يک ناحيه از چند ناحيه مصدوم بود حتي در يکسالي که در خدمتش بوديم زير 500 دقيقه بازي کرد و حتي اواخر فصل که بازي به او رسيد کيفيتي که انتظار داشتيم را ارايه نکرد. به اين نکته هم دقت کنيد که احمد با ما قرارداد نداشت و از او بپرسيد چرا بدون قرارداداز تيم ما نرفت و ما صدرصد به او اطلاع داده بوديم. مدير برنامه‌ او پيش ما آمد و خواهش کرد و تاکنون چند بازيکن را به اين شکل احيا کرديد و اگر امکان دارد او را هم احيا کنيد و به او فرصت ديگري بدهيد به مدير برنامه‌هايش گفتم متاسفانه او در فهرست ما جايي ندارد اما بخاطر تقاضايي که شد و علاقه‌اي که به احمد داشتم به او فرصت دادم و به اردوي ترکيه برديم اگر آدم بدي بودم چرا اينگونه عمل کردم؟ متاسفانه در دو بازي که در ترکيه داشتيم کيفيت مورد انتظار را ارايه نکرد. حتي يک فرصت ديگر به او داديم و گفتيم مي‌تواني نيم فصل در کنار استقلال تمرين کني و با پيدا کردن شرايط ايده آل به اين تيم اضافه شوي حتي پيشنهاد داديم اگر نياز به درمان و رفع مصدوميت در خارج از کشور دارد با کمک استقلال مشکلش را حل کنيم و حتي حاضريم حق و حقوقت را بدهيم اما نمي‌دانم چرا در مورد ما اينگونه قضاوت مي‌شود. من چند بار به مدير برنامه‌هاي جمشيديان گفتم او مي‌تواند به هر تيمي که مي‌خواهد برود.

سرمربي استقلال با اشاره به شرايط متوسل زاده گفت: ما در مورد متوسل زاده هم همين کار را کرديم اما رسانه‌ها حتي يک دقيقه هم در مورد متوسل زاده انجام داديم ننوشتند.

وي در مورد اينکه استقلال فقط در نيمه‌هاي دوم به خودش مي‌ايد ، گفت: سوال شما را قبول دارم و نشان مي‌دهد که شما بازي ما را زير نظر گرفته‌ايد در طول هفته گذشته خصوصا در اين مورد صحبت‌هاي لازم را کرديم تا اين مشکل رفع شود.

وي در مورد اينکه جاسم کرار به بازي فردا مي رسد گفت: ترکيب تيم را نمي‌توانم بگويم اما از کادر پزشکي تشکر مي‌کنم تمام مصدومان را به بازي فردا رسانده است.

برچسب ها شيفتگان استقلال ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جديدترين اخبار مربوط به استقلال در**شيفتگان اس اس**. انلاين انلاينم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 1,482