loading...
شيفتگان اس اس
محمدحسين اس اسي بازدید : 31 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

 زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: هنوز از اتفاقی که برای هواپیما افتاد در شوک هستیم و ابراز تاسف می‌کنیم چون این اتفاق برای ما هم می توانست رخ دهد به طوری که من به تمام بازماندگان این حادثه و خانواده درگذشتگان تسلیت می‌گویم.

او در مورد بازی با استقلال تصریح کرد: استقلال به اصفهان می‌آید و من همیشه تاکید کرده‌ام که دیدار ما و استقلال یک داربی است خصوصاً اینکه دو تیم در دو هفته گذشته پیروز بود‌ه‌اند و از این رو می‌توانیم این بازی را یک بازی بزرگ قلمداد کنیم. این بازی شاید بتواند مسیر را را برای کسب جام باز کند، 

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: هنوز از اتفاقی که برای هواپیما افتاد در شوک هستیم و ابراز تاسف می‌کنیم چون این اتفاق برای ما هم می توانست رخ دهد به طوری که من به تمام بازماندگان این حادثه و خانواده درگذشتگان تسلیت می‌گویم.

او در مورد بازی با استقلال تصریح کرد: استقلال به اصفهان می‌آید و من همیشه تاکید کرده‌ام که دیدار ما و استقلال یک داربی است خصوصاً اینکه دو تیم در دو هفته گذشته پیروز بود‌ه‌اند و از این رو می‌توانیم این بازی را یک بازی بزرگ قلمداد کنیم. این بازی شاید بتواند مسیر را را برای کسب جام باز کند، شاید بازی استقلال از نظر کسانی که بازی این تیم را دیده‌اند نتوانسته چنگی به دل بزند اما از نظر من آنها تیم بزرگی هستند و مسابقه ما با این تیم همیشه مهم بوده است. هر دو تیم لیگ را خوب شروع کرده‌اند و انتظار دارم بتوانیم کیفیت خوبی را برابر این تیم نشان دهیم. شاید امیر قلعه نویی از حرف من دلخور شود اما باید بگویم تیم من باکیفیت تر از استقلال است.

سرمربی سپاهان در ارتباط با غیبت دو مدافع اصلی این تیم عنوان کرد: شاید حق با شما باشد و تیم استقلال دو دفاع خود را نداشته باشد ولی من می‌خواهم کمی به عقب‌تر برگردم جایی که استقلال جواد نکونام، مجتبی جباری و پژمان منتظری را از دست داد و علی رغم این که این بازیکنان را از دست داد اما باز هم کیفیت خود را حفظ کرد. تیم استقلال همواره تلاش می‌کند گل‌های بیشتری بزند و حریفشش را ببرد. اما تیم سپاهان هم در خط دفاع و هم در خط حمله برتری دارد و تیم ما با کیفیت تر از حریف است.

کرانچار در مورد خروج‌های اشتباه شهاب گردان در بازی‌های گذشته خاطرنشان کرد: تیم استقلال از جناحین زمین بازی سعی می‌کند توپ را به منطقه جریمه بیاورد و این کار را بیشتر از جناح راست که خسرو حیدری است انجام می‌دهد ولی من از جانب شهاب مطمئن هستم. درست است شاید او برابر پیکان کمی بی احتیاطی کرد اما در بازی برابر گسترش خیلی با کیفیت بود و حتی دو موقعیت گل را نجات داد و عملکرد خوبی داشت. ما در مورد بازی فردا فقط به خودمان می‌پردازیم. تیم عالی و نفرات انفرادی خوبی داریم و راجع به استقلال نمی‌خواهم فکر کنم. امیدوارم بتوانیم در مسابقه فردا نتیجه مثبتی را کسب کنیم.

وی در پاس به سوالی مبنی بر اینکه حاج صفی و رسول نویدکیا در دو بازی گذشته چندان محک نخورده‌اند بیان داشت: علی رغم این که در دو بازی گذشته ۴ گل زدیم و هیچ گلی دریافت نکردیم اما ما دچار مشکل هستیم و این مسئله را نمی‌خواهیم تکذیب کنیم. همیشه به دنبال یک بازی رو به جلو بودیم و درست است یک سری ضعف‌هایی را داریم که در تیم پدیدار است اما دفاع خوب ما آمادگی این را دارد که مشکلات خط هافبک را اصلاح کند. دوست دارم همیشه گل‌های بیشتری به حریفان بزنیم و بازی خودمان را دیکته کنیم. فردا هم همین موضع گیری را داریم و امیدوارم نوار کسب پیروزی‌هایمان باقی بماند.

سرمربی کروات سپاهان در مورد وضعیت جسمانی محرم نویدکیا گفت: محرم را به تازگی در تمیرینات قرار دادیم که بتواند آرام آرام خودش را به شرایط ایده‌آل برساند و به ما کمک کند.

کرانچار در ارتباط با در اختیار گذاشتن دو بازیکن دعوت شده به تیم ملی امید تصریح کرد: به مراتب فوتبال ایران این شرط را برای ما ایجاب می‌کند که آنها را تحویل تیم ملی دهیم ولی سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که آیا برای یک اردوی دو روزه واقعاً چنین کاری نیاز است. من به عنوان سرمربی تیم سپاهان بیشتر نگاهم را به منافع فوتبال ایران در تمامی رده‌های سنی معطوف می کنم اما منطقی است که در این راه تاریخ‌های فیفا را رعایت کنیم و تا زمانی که تاریخ‌های فیفا از راه نرسیده فکری نمی‌کنیم.

وی در مورد پیشنهادی که از ترکیه برای رحمان احمدی رسیده است و اینکه او دل خوشی از نیمکت نشینی ندارد اظهار داشت: رحمان در نیمه دوم برابر فنرباغچه بازی خیلی خوبی را انجام داد و این موضوع باعث شد بعضی از تیم‌های ترکیه خواستار او شوند. این مسئله نباید فراموش شود که ما سال گذشته در کنار رحمان، شهاب را می‌خواستیم. چون سپاهان یک تیم بزرگ است و به دو دروازه‌بان بزرگ نیاز دارد اما برخی شرایط باعث می شود که یک نفر نسبت به نفر دیگر اولویت پیدا کند. از نظر من هر دو دروازه بان شماره یک هستند، حالا شهاب اندکی اولویت دارد ولی این به آن معنا نیست که ارزش‌های رحمان نادیده گرفته شود. من در کوران مسابقات آسیایی به رحمان اجازه دادم که به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی بپیوندد ولی متاسفانه در جام جهانی به او اجازه دروازه‌بانی ندادند. فرم مناسب شهاب گردان این موضوع را مشخص می‌کند که رحمان احمدی چه زمانی بتواند دروازه‌بانی کند اما آنچه مشخص است این است که هر دو دروازه بان خوب هستند و هر دو از نظر من ملی پوش و این یک دستاورد بزرگ برای سپاهان است.

سرمربی سپاهان در پایان یادآور شد: از هواداران سپاهان می‌خواهم که از ما حمایت کنند و در کنار ما باشند، ما صاحب کیفیت بالایی هستیم و می‌توانیم فوتبالی خوبی را ارائه کنیم و جام‌های زیادی کسب کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جديدترين اخبار مربوط به استقلال در**شيفتگان اس اس**. انلاين انلاينم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 1,494